Odpowiedz

Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) po czym stwierdziła, że pozostaje jej przeprosić.
18 listopada, kolejna wizyta, tym razem pan sprawdził status zgłoszenia i stwierdził, że w systemie nic nie ma. Złożył zgłoszenie, na dowód dał wydruk potwierdzenia.
Dziś mamy 21, konto dalej nieaktywne, pomimo informacji w aplikacji karty bankowej brak, na czacie z konsultantem zbywanie i "proszę czekać". Żenada.
Sam mam konto w ING od 24 lat, jestem mega zadowolony z usług, ale żałuję, że doradziłem dziecku wybór tego banku.
Odpowiedz
0 Lajków
t0masz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-11-2024
Wiadomość 1 z 3 (1 665 wyświetleń)

Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej sprawie, proszę by zaczekał na jego rozpatrzenie.

W temacie konta, by sprawdzić szczegóły, syn może też skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (1 592 wyświetleń)

Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
t0masz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-11-2024
Wiadomość 3 z 3 (1 492 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy