Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Problem z założeniem konta przez aplikację

Dzień dobry,

próbowałem dzisiaj założyć konto osobiste Direct poprzez aplikację Moje ING mobile w ramach promocji "Załóż konto i zyskaj". Promocja ta warunkuje otwarcie konta poprzez aplikację by otrzymać premię za otwarcie konta.

Niestety przy składaniu wniosku okazuje się, że nie mogę zrobić tego przez aplikację i pojawia się komunikat, że mam się udać do placówki. Natomiast gdy udam się do oddziału zgodnie z Regulaminem promocji "Załóż konto i zyskaj" nie otrzymam premii za otwarcie konta.

 

Problem zapewne (tak podejrzewam) wynika z tego, że do 2020 r. miałem konto w ING i pomimo tego, że je skutecznie zamknąłem, Bank nie usunął moich danych w zakresie Kartoteki Klienta czy też Umowy ramowej. W związku z tym pojawiają się pytania:

 

1. W jaki skuteczny sposób w tej sytuacji mogę założyć konto przez aplikację Moje ING mobile?

2. W jaki skuteczny sposób mogę złożyć dyspozycję usunięcia danych z ING, które uniemożliwiają mi założenie konta w zdalny sposób?

 

Podkreślam, że z przyczyn podanych powyżej zakładanie konta w oddziale mnie nie interesuje.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odpowiedz
0 Lajków
sentinel88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-01-2024
Wiadomość 1 z 5 (4 381 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

W tej sytuacji musisz raz jeszcze podejść do naszej placówki.  Specjaliści sprawdzą Twoje dane i to jakie produkty lub upoważnienia do innych produktów jeszcze posiadasz. Po zamknięciu wszystkich produktów i upoważnień łącznie z dostępem do np. bankowości internetowej po 14 dniach (po najbliższym weekendzie po tym czasie) będziesz mógł otworzyć konto zdalnie. Przez Społeczność ING nie jesteśmy w stanie sprawdzić tych danych w systemie bankowym. Lokalizację placówek i godziny ich otwarcia sprawdzisz na naszej stronie www.ing.pl/kontakt



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
565
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (4 332 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

Witam,

niestety mam ten sam problem - próbowałem na 2 telefonach założyć konto na selfie i za każdym razem wyskakuje błąd - wymagana wizyta w placówce. Na infolinii nic nie wiedzą, w punkcie podobnie... wygląda na to, że promocja dostępna jest tylko dla losowych osób, które maja szczęście i obeszły się bez żadnych problemów. A szkoda, promocja całkiem fajna ale proces zakładania konta zniechęca totalnie 

Odpowiedz
0 Lajków
stuiverka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-08-2024
Wiadomość 3 z 5 (2 296 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
74
10
19-05-2022
Wiadomość 4 z 5 (2 220 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

wizytę w placówce mam już za sobą - niestety nikt nie pomógł rozwiązać problemu, jedyna propozycja jaka padła to założenie konta bez promocyjnej premii także podziękowałem i założyłem konto w innym banku, pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
stuiverka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-08-2024
Wiadomość 5 z 5 (2 207 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy