Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Problem z założeniem konta przez aplikację

Dzień dobry,

próbowałem dzisiaj założyć konto osobiste Direct poprzez aplikację Moje ING mobile w ramach promocji "Załóż konto i zyskaj". Promocja ta warunkuje otwarcie konta poprzez aplikację by otrzymać premię za otwarcie konta.

Niestety przy składaniu wniosku okazuje się, że nie mogę zrobić tego przez aplikację i pojawia się komunikat, że mam się udać do placówki. Natomiast gdy udam się do oddziału zgodnie z Regulaminem promocji "Załóż konto i zyskaj" nie otrzymam premii za otwarcie konta.

 

Problem zapewne (tak podejrzewam) wynika z tego, że do 2020 r. miałem konto w ING i pomimo tego, że je skutecznie zamknąłem, Bank nie usunął moich danych w zakresie Kartoteki Klienta czy też Umowy ramowej. W związku z tym pojawiają się pytania:

 

1. W jaki skuteczny sposób w tej sytuacji mogę założyć konto przez aplikację Moje ING mobile?

2. W jaki skuteczny sposób mogę złożyć dyspozycję usunięcia danych z ING, które uniemożliwiają mi założenie konta w zdalny sposób?

 

Podkreślam, że z przyczyn podanych powyżej zakładanie konta w oddziale mnie nie interesuje.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odpowiedz
0 Lajków
sentinel88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-01-2024
Wiadomość 1 z 5 (9 143 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

W tej sytuacji musisz raz jeszcze podejść do naszej placówki.  Specjaliści sprawdzą Twoje dane i to jakie produkty lub upoważnienia do innych produktów jeszcze posiadasz. Po zamknięciu wszystkich produktów i upoważnień łącznie z dostępem do np. bankowości internetowej po 14 dniach (po najbliższym weekendzie po tym czasie) będziesz mógł otworzyć konto zdalnie. Przez Społeczność ING nie jesteśmy w stanie sprawdzić tych danych w systemie bankowym. Lokalizację placówek i godziny ich otwarcia sprawdzisz na naszej stronie www.ing.pl/kontakt



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (9 094 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

Witam,

niestety mam ten sam problem - próbowałem na 2 telefonach założyć konto na selfie i za każdym razem wyskakuje błąd - wymagana wizyta w placówce. Na infolinii nic nie wiedzą, w punkcie podobnie... wygląda na to, że promocja dostępna jest tylko dla losowych osób, które maja szczęście i obeszły się bez żadnych problemów. A szkoda, promocja całkiem fajna ale proces zakładania konta zniechęca totalnie 

stuiverka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
13-08-2024
Wiadomość 3 z 5 (7 058 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 4 z 5 (6 982 wyświetleń)

Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

wizytę w placówce mam już za sobą - niestety nikt nie pomógł rozwiązać problemu, jedyna propozycja jaka padła to założenie konta bez promocyjnej premii także podziękowałem i założyłem konto w innym banku, pozdrawiam 

stuiverka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
13-08-2024
Wiadomość 5 z 5 (6 969 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy