22-01-2024 10:03
Dzień dobry,
próbowałem dzisiaj założyć konto osobiste Direct poprzez aplikację Moje ING mobile w ramach promocji "Załóż konto i zyskaj". Promocja ta warunkuje otwarcie konta poprzez aplikację by otrzymać premię za otwarcie konta.
Niestety przy składaniu wniosku okazuje się, że nie mogę zrobić tego przez aplikację i pojawia się komunikat, że mam się udać do placówki. Natomiast gdy udam się do oddziału zgodnie z Regulaminem promocji "Załóż konto i zyskaj" nie otrzymam premii za otwarcie konta.
Problem zapewne (tak podejrzewam) wynika z tego, że do 2020 r. miałem konto w ING i pomimo tego, że je skutecznie zamknąłem, Bank nie usunął moich danych w zakresie Kartoteki Klienta czy też Umowy ramowej. W związku z tym pojawiają się pytania:
1. W jaki skuteczny sposób w tej sytuacji mogę założyć konto przez aplikację Moje ING mobile?
2. W jaki skuteczny sposób mogę złożyć dyspozycję usunięcia danych z ING, które uniemożliwiają mi założenie konta w zdalny sposób?
Podkreślam, że z przyczyn podanych powyżej zakładanie konta w oddziale mnie nie interesuje.
Pozdrawiam,
Krzysztof
23-01-2024 10:18
W tej sytuacji musisz raz jeszcze podejść do naszej placówki. Specjaliści sprawdzą Twoje dane i to jakie produkty lub upoważnienia do innych produktów jeszcze posiadasz. Po zamknięciu wszystkich produktów i upoważnień łącznie z dostępem do np. bankowości internetowej po 14 dniach (po najbliższym weekendzie po tym czasie) będziesz mógł otworzyć konto zdalnie. Przez Społeczność ING nie jesteśmy w stanie sprawdzić tych danych w systemie bankowym. Lokalizację placówek i godziny ich otwarcia sprawdzisz na naszej stronie www.ing.pl/kontakt
13-08-2024 12:48
Witam,
niestety mam ten sam problem - próbowałem na 2 telefonach założyć konto na selfie i za każdym razem wyskakuje błąd - wymagana wizyta w placówce. Na infolinii nic nie wiedzą, w punkcie podobnie... wygląda na to, że promocja dostępna jest tylko dla losowych osób, które maja szczęście i obeszły się bez żadnych problemów. A szkoda, promocja całkiem fajna ale proces zakładania konta zniechęca totalnie
14-08-2024 13:07
Promocja jest jak najbardziej skierowana do wszystkich, którzy nie mają i nie mieli u nas w banku konta. Jeśli posiadałeś kiedyś jakiś produkt bądź upoważnienie do rachunku, to wtedy prosimy o wizytę w placówce. Nasi specjaliści w placówce bankowej będą mogli to sprawdzić. Najbliższą placówkę znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial.
14-08-2024 14:03
wizytę w placówce mam już za sobą - niestety nikt nie pomógł rozwiązać problemu, jedyna propozycja jaka padła to założenie konta bez promocyjnej premii także podziękowałem i założyłem konto w innym banku, pozdrawiam
Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |