13-12-2016 16:58
Chciałbym się dowiedzieć, czy możliwe jest zamówienie przez bankowość internetową potwierdzeń stanu konta i potwierdzeń przelewów przychodzących (np. do poświadczeń gdzie wydruk z bankowości internetowej nie jest wystarczający) w języku angielskim? Niestety z powodów geograficznych zrobienie tego osobiście w oddziale banku albo dostarczenie notarialnego potwierdzenia odpada.
Infolinia okazała się być niedoinformowana ("proszę wysłać zapytanie przez bankowość internetową"...)
14-12-2016 16:59
Wszelkie dokumenty typu opinia, wyciągi przygotowujemy tylko w języku polskim.
15-12-2016 15:39
OK, a druga część pytania? Czy można wniosek o takie dokumenty złożyć w oddziale i żeby zostały one dostarczone pocztą na wskazany adres?
16-12-2016 15:36
Dokumenty możemy przygotować tylko w języku polskim.
16-12-2016 15:40
"emotikonka człowiek walacy głową o ścianę"
Czytanie całych zdań? Ze zrozumieniem? Nie?
Czy taki wniosek można złożyć przez bankowość internetową?
16-12-2016 15:48
wojciech pisze:
Chciałbym się dowiedzieć, czy możliwe jest zamówienie przez bankowość internetową potwierdzeń stanu konta i potwierdzeń przelewów przychodzących (np. do poświadczeń gdzie wydruk z bankowości internetowej nie jest wystarczający) w języku angielskim? Niestety z powodów geograficznych zrobienie tego osobiście w oddziale banku albo dostarczenie notarialnego potwierdzenia odpada.
Infolinia okazała się być niedoinformowana ("proszę wysłać zapytanie przez bankowość internetową"...)
Zapytałeś o przygotowanie dokumentów w języku angielskim. Dokumenty wystawiamy tylko w języku polskim. Możesz zamówić dokumenty przez telefon lub w oddziale. Możemy je przesłać na adres korespondencyjny.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |