Odpowiedz

Obsługa zajęcia egzekucyjnego

W dniu 06.09.2018 została mi założona blokada konta przez komornika. Mam pytanie odnośnie tego po ilu dniach bank przesyła zablokowaną kwotę na konto komornika bo słyszałem iż jest to 7 dni. Rozmawiałem też wczoraj z komornikiem odnośnie kwestii zdjęcia blokady i jeśli wpłacę do nich cześć długu to komornik ową blokadę zdejmie lecz nie wiadomo czy Państwo nie przekażą kwoty zablokowanej na ich konto. Jak wygląda taka kwestia ? jeśli w ciągu tych 7 dni dogadam się z komornikiem i on wyśle prośbę o zdjęcie blokady czy państwo te środki zostawicie czy przekażecie je do komornika ?

Odpowiedz
0 Lajków
cmrr93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (13 558 wyświetleń)

Re: Obsługa zajęcia egzekucyjnego

Od 9 lipca zmieniły się przepisy dotyczące obsługi zajęć egzekucyjnych. Spłaty przelewamy na konto wskazanego organu egzekucyjnego po upływie 7 dni od daty wpływu zajęcia do banku.

Jeżeli w tym czasie dostaniemy pismo o umorzeniu zajęcia to odblokujemy pieniądze.

Żebyśmy mogli szczegółowo sprawdzić i przeanalizować Twoją sytuację proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 37 00 69. Możesz również napisać do nas w Moim ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (13 496 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy