Odpowiedz

Obsługa zajęcia egzekucyjnego

W dniu 06.09.2018 została mi założona blokada konta przez komornika. Mam pytanie odnośnie tego po ilu dniach bank przesyła zablokowaną kwotę na konto komornika bo słyszałem iż jest to 7 dni. Rozmawiałem też wczoraj z komornikiem odnośnie kwestii zdjęcia blokady i jeśli wpłacę do nich cześć długu to komornik ową blokadę zdejmie lecz nie wiadomo czy Państwo nie przekażą kwoty zablokowanej na ich konto. Jak wygląda taka kwestia ? jeśli w ciągu tych 7 dni dogadam się z komornikiem i on wyśle prośbę o zdjęcie blokady czy państwo te środki zostawicie czy przekażecie je do komornika ?

Odpowiedz
0 Lajków
cmrr93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (13 392 wyświetleń)

Re: Obsługa zajęcia egzekucyjnego

Od 9 lipca zmieniły się przepisy dotyczące obsługi zajęć egzekucyjnych. Spłaty przelewamy na konto wskazanego organu egzekucyjnego po upływie 7 dni od daty wpływu zajęcia do banku.

Jeżeli w tym czasie dostaniemy pismo o umorzeniu zajęcia to odblokujemy pieniądze.

Żebyśmy mogli szczegółowo sprawdzić i przeanalizować Twoją sytuację proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 37 00 69. Możesz również napisać do nas w Moim ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (13 330 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy