- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Obsługa zajęcia egzekucyjnego
10-09-2018 20:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu 06.09.2018 została mi założona blokada konta przez komornika. Mam pytanie odnośnie tego po ilu dniach bank przesyła zablokowaną kwotę na konto komornika bo słyszałem iż jest to 7 dni. Rozmawiałem też wczoraj z komornikiem odnośnie kwestii zdjęcia blokady i jeśli wpłacę do nich cześć długu to komornik ową blokadę zdejmie lecz nie wiadomo czy Państwo nie przekażą kwoty zablokowanej na ich konto. Jak wygląda taka kwestia ? jeśli w ciągu tych 7 dni dogadam się z komornikiem i on wyśle prośbę o zdjęcie blokady czy państwo te środki zostawicie czy przekażecie je do komornika ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-09-2018 11:27
Re: Obsługa zajęcia egzekucyjnego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od 9 lipca zmieniły się przepisy dotyczące obsługi zajęć egzekucyjnych. Spłaty przelewamy na konto wskazanego organu egzekucyjnego po upływie 7 dni od daty wpływu zajęcia do banku.
Jeżeli w tym czasie dostaniemy pismo o umorzeniu zajęcia to odblokujemy pieniądze.
Żebyśmy mogli szczegółowo sprawdzić i przeanalizować Twoją sytuację proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie pod numerem 32 37 00 69. Możesz również napisać do nas w Moim ING.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość