22-11-2022 10:42
23-11-2022 10:09
Chciałabym sprawdzić Twoją sytuację, ale nie mam takiej możliwości przez Społeczność. Być może masz kilka zajęć egzekucyjnych od różnych instytucji i masz zbieg. Do póki nie otrzymamy informacji, która instytucja pierwsza będzie realizować zajęcie, to tylko blokujemy pieniądze na koncie bez realizacji.
Natomiast musimy sprawdzić jak dokładnie wygląda Twoja sytuacja. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 lub zadzwoń 32 357 00 69.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025