Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Konto mobi-direct brak przelewu ekspresowego

Witam!
Posiadam konto mobi-direct 18-26. Chciałem wykonać przelew ekspresowy w systemie Express ELIXIR, BlueCash, za który według tabeli prowizji i opłat mam zapłacić 5 zł. ale problem jest taki, że w momencie zaznaczania takowej opcji pojawia się komunikat "Błąd:Wybrany tryb realizacji jest niedostępny. Wybierz inny"

Stąd moje pytanie: czy to chwilowy problem czy po prostu posiadając konto mobi nie mogę robić przelewów ekspresowych. 

Odpowiedz
0 Lajków
Sunwolf
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
07-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (8 239 wyświetleń)

Re.: Konto mobi-direct brak przelewu ekspresowego

Temat został rozwiązany. Do zamknięcia.

Przepraszam za kłopot. 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Sunwolf
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
07-06-2020
Wiadomość 2 z 3 (8 206 wyświetleń)

Re: Re.: Konto mobi-direct brak przelewu ekspresowego

Cieszę się, że udało Ci się wyjaśnić ten temat. Jeżeli widzisz komunikat, który przytoczyłeś, to wszystko wskazuje na to, że bank odbiorcy w tym czasie nie obsługuje tych przelewów lub nie należy do tej usługi. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (8 189 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy