07-06-2020 14:49
Witam!
Posiadam konto mobi-direct 18-26. Chciałem wykonać przelew ekspresowy w systemie Express ELIXIR, BlueCash, za który według tabeli prowizji i opłat mam zapłacić 5 zł. ale problem jest taki, że w momencie zaznaczania takowej opcji pojawia się komunikat "Błąd:
07-06-2020 17:39
Temat został rozwiązany. Do zamknięcia.
Przepraszam za kłopot.
Pozdrawiam.
07-06-2020 19:47
Cieszę się, że udało Ci się wyjaśnić ten temat. Jeżeli widzisz komunikat, który przytoczyłeś, to wszystko wskazuje na to, że bank odbiorcy w tym czasie nie obsługuje tych przelewów lub nie należy do tej usługi.
Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |