07-06-2020 14:49
Witam!
Posiadam konto mobi-direct 18-26. Chciałem wykonać przelew ekspresowy w systemie Express ELIXIR, BlueCash, za który według tabeli prowizji i opłat mam zapłacić 5 zł. ale problem jest taki, że w momencie zaznaczania takowej opcji pojawia się komunikat "Błąd:Wybrany tryb realizacji jest niedostępny. Wybierz inny"
Stąd moje pytanie: czy to chwilowy problem czy po prostu posiadając konto mobi nie mogę robić przelewów ekspresowych.
07-06-2020 17:39
Temat został rozwiązany. Do zamknięcia.
Przepraszam za kłopot.
Pozdrawiam.
07-06-2020 19:47
Cieszę się, że udało Ci się wyjaśnić ten temat. Jeżeli widzisz komunikat, który przytoczyłeś, to wszystko wskazuje na to, że bank odbiorcy w tym czasie nie obsługuje tych przelewów lub nie należy do tej usługi.
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość.
27-04-2025Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen
... 26-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |