08-06-2020 17:38
Mój klient wystawił dla mnie gwarancję bankową. Nie płaci i będę musiał ją uruchomić. Gwarancja wystawiona przez polski bank. Gwarancja wymaga, bym żądanie wypłaty skierował za pośrednictwem banku w którym mam rachunek (ING), w szczególności w celu potwierdzenia tożsamości.
Czy ktoś wie gdzie mam się z tym zwrócić w ING - żeby za pośrednictwem ING zwrócić się do banku - gwaranta o wypłatę z gwarancji? Jaki jest koszt takiej czynności ze strony ING?
09-06-2020 17:09
W jakim banku ustawiona jest gwarancja bankowa?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025