08-06-2020 17:38
Mój klient wystawił dla mnie gwarancję bankową. Nie płaci i będę musiał ją uruchomić. Gwarancja wystawiona przez polski bank. Gwarancja wymaga, bym żądanie wypłaty skierował za pośrednictwem banku w którym mam rachunek (ING), w szczególności w celu potwierdzenia tożsamości.
Czy ktoś wie gdzie mam się z tym zwrócić w ING - żeby za pośrednictwem ING zwrócić się do banku - gwaranta o wypłatę z gwarancji? Jaki jest koszt takiej czynności ze strony ING?
09-06-2020 17:09
W jakim banku ustawiona jest gwarancja bankowa?
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |