08-06-2020 17:38
Mój klient wystawił dla mnie gwarancję bankową. Nie płaci i będę musiał ją uruchomić. Gwarancja wystawiona przez polski bank. Gwarancja wymaga, bym żądanie wypłaty skierował za pośrednictwem banku w którym mam rachunek (ING), w szczególności w celu potwierdzenia tożsamości.
Czy ktoś wie gdzie mam się z tym zwrócić w ING - żeby za pośrednictwem ING zwrócić się do banku - gwaranta o wypłatę z gwarancji? Jaki jest koszt takiej czynności ze strony ING?
09-06-2020 17:09
W jakim banku ustawiona jest gwarancja bankowa?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |