Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Odstąpienie/ rozwiązanie umowy rachunku zawartej w oddziale banku

Czy można odstąpić od umowy złożenia rachunku zawartego w oddziale najlepiej bez konieczności odwiedzania oddziału?

Córka została „złapana” w centrum handlowym. Jest młoda, grzeczna i mało asertywna 😊.  Pani najpierw powiedziała, że potrzebny jest tylko mail i tel., potem poprosiła o dowód i zanim córka zorientowała się co się dzieje podsunęła jej umowę do podpisu.  Do tego w umowie jest zapis, że przed zawarcie umowy otrzymała regulamin, co nie jest prawdą. Nawet, jeśli do tego celu był potrzebny mail, to córka nie miała możliwości skutecznego zapoznania się z wysłanymi dokumentami.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Ludek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 636 wyświetleń)

Re.: Odstąpienie/ rozwiązanie umowy rachunku zawartej w oddziale banku

Można to zrobić drogą korespondencyjną, ale uwierz że najskuteczniej będzie odwiedzić oddział

(korespondecyjnie może powstać różnica we wzorze podpisu na umowie i jej wypowiedzeniu -  może też się okazać że jest jakaś opłata za użytkownie  karty. Wszystko zależy od usługi jaka została jej wciśnięta - nie będę tego rozwijał dalej)

W odziale zajmie wam to dosłownie 5 mnut. 

 

Nie rozumiem samego promowanua w ten sposób swoich usług. "Złapana" młoda osoba, która podpisała umowę na jaki kolwiek produkt,  bez dosłownie potrzeby jego posiadania, to niefektywny klient, który nic nie wniesie po za danymi osobowymi. klient korzystający z usługi w strachu, a nie swobodzie, to nie klient.

 

Lepszą formą sciągania klienta jest forma pantoflowa, programy poleceń, nagradzanie obecnych klientów, którzy dobrze przedstawią aktuty posiadanego produktu, usługi.  

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (3 602 wyświetleń)

Re: Odstąpienie/ rozwiązanie umowy rachunku zawartej w oddziale banku

@Ludek rozwiązanie umowy może nastąpić faktycznie na dwa sposoby:
- osobiście w oddziale banku,
- korespondencyjnie przesyłając dokument.

 

Dokument musi zawierać:

Dane klienta:

- imię nazwisko,

- pełny adres zamieszkania,

- PESEL, (w przypadku klientów nie mających miejsca zamieszkania na terenie Polski nie jest wymagany numer PESEL)

- rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.

Dane rachunku:

- 26 cyfr, (jeżeli będzie wskazane ostatnie 10 cyfr również stanowią one podstawę do jednoznacznego zidentyfikowania zamykanego rachunku).

Dodatkowo:

W przypadku salda dodatniego trzeba nim wcześniej zadysponować, lub w pisemnej dyspozycji wskazać rachunek w naszym banku, na jaki mamy zrealizować dyspozycję,

W przypadku salda ujemnego trzeba je wcześniej uzupełnić, lub w pisemnej dyspozycji wskazać rachunek w naszym banku, z którego możemy taką dyspozycję zrealizować.

 

Podpisany dokument musisz przesłać na adres:
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 582 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy