18-06-2020 22:56
Czy można odstąpić od umowy złożenia rachunku zawartego w oddziale najlepiej bez konieczności odwiedzania oddziału?
Córka została „złapana” w centrum handlowym. Jest młoda, grzeczna i mało asertywna 😊. Pani najpierw powiedziała, że potrzebny jest tylko mail i tel., potem poprosiła o dowód i zanim córka zorientowała się co się dzieje podsunęła jej umowę do podpisu. Do tego w umowie jest zapis, że przed zawarcie umowy otrzymała regulamin, co nie jest prawdą. Nawet, jeśli do tego celu był potrzebny mail, to córka nie miała możliwości skutecznego zapoznania się z wysłanymi dokumentami.
19-06-2020 12:15
Można to zrobić drogą korespondencyjną, ale uwierz że najskuteczniej będzie odwiedzić oddział
(korespondecyjnie może powstać różnica we wzorze podpisu na umowie i jej wypowiedzeniu - może też się okazać że jest jakaś opłata za użytkownie karty. Wszystko zależy od usługi jaka została jej wciśnięta - nie będę tego rozwijał dalej)
W odziale zajmie wam to dosłownie 5 mnut.
Nie rozumiem samego promowanua w ten sposób swoich usług. "Złapana" młoda osoba, która podpisała umowę na jaki kolwiek produkt, bez dosłownie potrzeby jego posiadania, to niefektywny klient, który nic nie wniesie po za danymi osobowymi. klient korzystający z usługi w strachu, a nie swobodzie, to nie klient.
Lepszą formą sciągania klienta jest forma pantoflowa, programy poleceń, nagradzanie obecnych klientów, którzy dobrze przedstawią aktuty posiadanego produktu, usługi.
19-06-2020 21:27
@Ludek rozwiązanie umowy może nastąpić faktycznie na dwa sposoby:
- osobiście w oddziale banku,
- korespondencyjnie przesyłając dokument.
Dokument musi zawierać:
Dane klienta:
- imię nazwisko,
- pełny adres zamieszkania,
- PESEL, (w przypadku klientów nie mających miejsca zamieszkania na terenie Polski nie jest wymagany numer PESEL)
- rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
Dane rachunku:
- 26 cyfr, (jeżeli będzie wskazane ostatnie 10 cyfr również stanowią one podstawę do jednoznacznego zidentyfikowania zamykanego rachunku).
Dodatkowo:
W przypadku salda dodatniego trzeba nim wcześniej zadysponować, lub w pisemnej dyspozycji wskazać rachunek w naszym banku, na jaki mamy zrealizować dyspozycję,
W przypadku salda ujemnego trzeba je wcześniej uzupełnić, lub w pisemnej dyspozycji wskazać rachunek w naszym banku, z którego możemy taką dyspozycję zrealizować.
Podpisany dokument musisz przesłać na adres:
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |