08-06-2020 17:38
Mój klient wystawił dla mnie gwarancję bankową. Nie płaci i będę musiał ją uruchomić. Gwarancja wystawiona przez polski bank. Gwarancja wymaga, bym żądanie wypłaty skierował za pośrednictwem banku w którym mam rachunek (ING), w szczególności w celu potwierdzenia tożsamości.
Czy ktoś wie gdzie mam się z tym zwrócić w ING - żeby za pośrednictwem ING zwrócić się do banku - gwaranta o wypłatę z gwarancji? Jaki jest koszt takiej czynności ze strony ING?
09-06-2020 17:09
W jakim banku ustawiona jest gwarancja bankowa?
W aplikacji (zakładka Oferta ING - Oszczędności - Otwarte Konto Oszczędnościowe dla dziecka) oraz na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/otwarte-konto-oszczednosciowe-dla-dziecka
... 07-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |