Odpowiedz

Konto Direct

Konto Direct - 0 zł za prowadzenie, darmowa aplikacja mobilna- polecam
Odpowiedz
0 Lajków
Ja1
Ja1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-04-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 120 wyświetleń)

Re: Konto Direct

Dziękujemy za miłe słowa. My również polecamy nasze konto Direct Emotikon: Szczęśliwy
Tak jak wspomniałeś jest bezpłatne, podobnie jak nasza aplikacja. Możesz w niej aktywować płatności telefonem lub wykonywać transakcje za pomocą kodów BLIK Emotikon: Szczęśliwy Nasze konto, karta i aplikacja dają wiele możliwości. Zapraszam do aktywnego korzystania z naszych usług Emotikon: Mrugający
 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 072 wyświetleń)

Re: Konto Direct

Jednym z warunków w najnowszej edycji promocji, jest wysłanie skanu dowodu osobistego?

Odpowiedz
0 Lajków
Pomocny
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
15-04-2019
Wiadomość 3 z 4 (3 877 wyświetleń)

Re: Konto Direct

@Pomocny są regulacje które Bank musi stosować w związku z ustawą, bez wykonania skanu dokumentu, nie mamy możliwości nawiązania z Tobą relacji.

Uzasadnienie 

Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. (data wejścia w życie 13 lipiec 2018) o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w art. 34., paragrafie 4 o brzmieniu: „Instytucje obowiązane na potrzeby stosowania środków bezpieczeństwa finansowego mogą przetwarzać informacje zawarte w dokumentach tożsamości klienta i osoby upoważnionej do działania w jego imieniu oraz sporządzać ich kopie."

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (3 828 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy