01-04-2019 23:22
02-04-2019 23:49
Dziękujemy za miłe słowa. My również polecamy nasze konto Direct
Tak jak wspomniałeś jest bezpłatne, podobnie jak nasza aplikacja. Możesz w niej aktywować płatności telefonem lub wykonywać transakcje za pomocą kodów BLIK Nasze konto, karta i aplikacja dają wiele możliwości. Zapraszam do aktywnego korzystania z naszych usług
15-04-2019 18:15
Jednym z warunków w najnowszej edycji promocji, jest wysłanie skanu dowodu osobistego?
16-04-2019 16:53
@Pomocny są regulacje które Bank musi stosować w związku z ustawą, bez wykonania skanu dokumentu, nie mamy możliwości nawiązania z Tobą relacji.
Uzasadnienie
Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. (data wejścia w życie 13 lipiec 2018) o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, w art. 34., paragrafie 4 o brzmieniu: „Instytucje obowiązane na potrzeby stosowania środków bezpieczeństwa finansowego mogą przetwarzać informacje zawarte w dokumentach tożsamości klienta i osoby upoważnionej do działania w jego imieniu oraz sporządzać ich kopie."
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |