Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Konto Direct - prognozowana prowizja

Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki - skąd mogła wziąć się prowizja na koncie Direct? Nie robię żadnych nietypowych transakcji, od kilku tygodni nie posiadam też już karty do konta. Jedyne co ostatnio schodzi z konta, to zwykłe przelewy w PLN, płatności BLIK, składki ubezieczeniowe z tytułu posiadanego kredytu hipotecznego, mam też ustawione 2 przelewy z przyszłą datą. Dziś zauważyłam, że pojawiła mi się prognozowana prowizja - w śmiesznej kwocie 0,68 zł - i za nic nie mogę dojść o co chodzi? W tabeli opłat i prowizji nie widzę nic, z czego mogłoby to wynikać. Coś się zmieniło? Bank coś jednak zaczął sobie liczyć za konto, które teoretycznie jest za 0 zł?

Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
4
16-01-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 855 wyświetleń)

Re: Konto Direct - prognozowana prowizja

Przez naszą społeczność nie możemy sprawdzić tego w naszych systemach, ale wspomniałaś, że nie ma już karty do konta. Domyślam się, że ją zamknęłaś. Jeżeli nie spełniłaś w tym miesiącu, w którym zamknęłaś kartę, warunku, który pozwoli na anulowanie opłaty za kartę, to naliczamy wtedy prowizję, ale przeliczamy ją w stosunku do ilości dni, w którym karta była aktywna. W takich sytuacjach taka prowizja może być nierówna. Jeżeli chcesz to sprawdzić, to zadzwoń do nas 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 807 wyświetleń)

Re: Konto Direct - prognozowana prowizja

Dziękuję, zagadka rozwiązana Emotikon: Szczęśliwy Faktycznie, zamknęłam kartę 31.07.2022, więc za 3 dni (29-31.) wychodzi proporcjonalnie te 0,68 zł. W ogóle nie wpadłam na to, że to tak jest liczone i widocznie coś mi się wydało na tamten moment, że jak ogarnęłam temat w lipcu, to już za sierpień - nie ma karty = nie ma prowizji Emotikon: Szczęśliwy A już się przestraszyłam, że jakaś prowizja jest naliczana za płatności rachunków, bo zbiegiem okoliczności mam ustawioną na późniejszy termin kwotę ok. 68 zł, przez co już całkiem byłam zdezorientowana Emotikon: LOL

Dzięki za naprowadzenie na właściwe rozwiązanie Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
neta
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
4
16-01-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 751 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy