03-09-2022 20:19
Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki - skąd mogła wziąć się prowizja na koncie Direct? Nie robię żadnych nietypowych transakcji, od kilku tygodni nie posiadam też już karty do konta. Jedyne co ostatnio schodzi z konta, to zwykłe przelewy w PLN, płatności BLIK, składki ubezieczeniowe z tytułu posiadanego kredytu hipotecznego, mam też ustawione 2 przelewy z przyszłą datą. Dziś zauważyłam, że pojawiła mi się prognozowana prowizja - w śmiesznej kwocie 0,68 zł - i za nic nie mogę dojść o co chodzi? W tabeli opłat i prowizji nie widzę nic, z czego mogłoby to wynikać. Coś się zmieniło? Bank coś jednak zaczął sobie liczyć za konto, które teoretycznie jest za 0 zł?
04-09-2022 17:22
Przez naszą społeczność nie możemy sprawdzić tego w naszych systemach, ale wspomniałaś, że nie ma już karty do konta. Domyślam się, że ją zamknęłaś. Jeżeli nie spełniłaś w tym miesiącu, w którym zamknęłaś kartę, warunku, który pozwoli na anulowanie opłaty za kartę, to naliczamy wtedy prowizję, ale przeliczamy ją w stosunku do ilości dni, w którym karta była aktywna. W takich sytuacjach taka prowizja może być nierówna. Jeżeli chcesz to sprawdzić, to zadzwoń do nas 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING.
05-09-2022 17:52
Dziękuję, zagadka rozwiązana
Faktycznie, zamknęłam kartę 31.07.2022, więc za 3 dni (29-31.) wychodzi proporcjonalnie te 0,68 zł. W ogóle nie wpadłam na to, że to tak jest liczone i widocznie coś mi się wydało na tamten moment, że jak ogarnęłam temat w lipcu, to już za sierpień - nie ma karty = nie ma prowizji
A już się przestraszyłam, że jakaś prowizja jest naliczana za płatności rachunków, bo zbiegiem okoliczności mam ustawioną na późniejszy termin kwotę ok. 68 zł, przez co już całkiem byłam zdezorientowana ![]()
Dzięki za naprowadzenie na właściwe rozwiązanie ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025