03-04-2022 13:02
Witam.
Mam w jednym smartfonie (android) dwie karty sim. Prywatną i firmową. Mam też aplikacje ING mobile z kontem osobistym jak i firmowym (działalność jednoosobowa)
Mogę przyjmować BLIK na telefon ale tylko do konta osobistego na numer prywatny.
Czy da się zrobić żeby drugi numer (firmowy) był powiązany z kontem bankowym firmowym żeby dało się przyjmować płatności BLIK na numer firmowy??
04-04-2022 13:09
Jeżeli masz konto firmowe i osobiste pod jednym loginem, to musisz zdecydować, które konto podepniesz do otrzymywania przelewów na telefon BLIK (możesz zmienić numer telefonu w dowolnym momencie w ustawieniach BLIKa). Gdybyś miał konto osobiste i firmowe dla jednoosobowej działalności gospodarczej przypięte do dwóch różnych loginów oraz dwa telefony, to wtedy możesz do dwóch różnych telefonów przypisać swoje odrębne loginy i dla nich ustawić odrębne numery telefonów do otrzymywania przelewów na telefon BLIK.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |