03-04-2022 13:02
Witam.
Mam w jednym smartfonie (android) dwie karty sim. Prywatną i firmową. Mam też aplikacje ING mobile z kontem osobistym jak i firmowym (działalność jednoosobowa)
Mogę przyjmować BLIK na telefon ale tylko do konta osobistego na numer prywatny.
Czy da się zrobić żeby drugi numer (firmowy) był powiązany z kontem bankowym firmowym żeby dało się przyjmować płatności BLIK na numer firmowy??
04-04-2022 13:09
Jeżeli masz konto firmowe i osobiste pod jednym loginem, to musisz zdecydować, które konto podepniesz do otrzymywania przelewów na telefon BLIK (możesz zmienić numer telefonu w dowolnym momencie w ustawieniach BLIKa). Gdybyś miał konto osobiste i firmowe dla jednoosobowej działalności gospodarczej przypięte do dwóch różnych loginów oraz dwa telefony, to wtedy możesz do dwóch różnych telefonów przypisać swoje odrębne loginy i dla nich ustawić odrębne numery telefonów do otrzymywania przelewów na telefon BLIK.
Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia
... 14-01-2025Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |