22-02-2023 19:46
Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta klienta?
Jakie dane musi posiadać pracownik, aby mógł sprawdzić mnie w systemie? Czy wystarczy tylko imię i nazwisko oraz data urodzenia?
Podejrzewam, że jeden z pracowników banku, sprawdził moje konta bez mojej wiedzy.
22-02-2023 19:59
Pracownik banku może sprawdzić konto tylko podczas kontaktu z klientem, a każde takie wejście jest rejestrowane. Bezpieczeństwo i ochrona danych naszych klientów są dla naszych pracowników kwestią priorytetową.
22-02-2023 20:12
Teoretycznie, a w praktyce jak to wygląda? Imię i nazwisko oraz data urodzenia wystarczą? Czy potrzebne są inne dane, np. numer dowodu.
Chciałabym sprawdzić kto wszedł na moje konto. Czy na infolinii uzyskam taką informację?
22-02-2023 20:34
Jeśli chcesz potwierdzić, że nikt nie miał dostępu do Twoich danych, możemy to sprawdzić na podstawie złożonej reklamacji.
Taką możesz złożyć:
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |