Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta klienta?

Jakie dane musi posiadać pracownik, aby mógł sprawdzić mnie w systemie? Czy wystarczy tylko imię i nazwisko oraz data urodzenia?

 

Podejrzewam, że jeden z pracowników banku, sprawdził moje konta bez mojej wiedzy.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
aneta2828
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-02-2023
Wiadomość 1 z 4 (6 752 wyświetleń)

Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Pracownik banku może sprawdzić konto tylko podczas kontaktu z klientem, a każde takie wejście jest rejestrowane. Bezpieczeństwo i ochrona danych naszych klientów są dla naszych pracowników kwestią priorytetową.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 4 (6 740 wyświetleń)

Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Teoretycznie, a w praktyce jak to wygląda? Imię i nazwisko oraz data urodzenia wystarczą? Czy potrzebne są inne dane, np. numer dowodu.

 

Chciałabym sprawdzić kto wszedł na moje konto. Czy na infolinii uzyskam taką informację?

Odpowiedz
0 Lajków
aneta2828
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-02-2023
Wiadomość 3 z 4 (6 734 wyświetleń)

Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku

Jeśli chcesz potwierdzić, że nikt nie miał dostępu do Twoich danych, możemy to sprawdzić na podstawie złożonej reklamacji. 

Taką możesz złożyć:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69,
  • na czacie w Moje ING,
  • osobiście w naszej placówce bankowej.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (6 726 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy