15-02-2024 12:12
Wole wypowiedzieć umowę ING i ich skandalicznym praktykom niż dostarczać im jakieś zaświadczenia. Oburzające! Dziś dostałam smsa i aż oczy zaczęłam przecierać ze zdumienia.
15-02-2024 14:48
nie chcąc się powtarzać - zapoznaj się z moim postem https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/ING-%C5%BC%C4%85da-bez-wyra%C5%BAnego-powodu-o... a może znajdziesz drogę do rozwiązania problemu...
17-03-2024 16:04
22-03-2024 18:44
a jakim prawem bank chce wiedzieć, jakim majątkiem dysponuje ? Skoro korzystam tylko z konta, i wpływa tam wynagrodzenie za prace. To co ma wspólnego z bankiem, mój majątek ?
10-06-2024 14:39
Witam, wszystkich od około miesiąca bank mnie nęka żebym podawał źródło pochodzenia środków na koncie. A co to bank obchodzi? Jeśli widzą że coś nie tak to niech zawiadomią US. Moje Pytanie brzmi ale tylko do użytkowników co mają konta w tym bankua nie do pracowników tego banku,
czy musze koniecznie odpowiadać na te pisma w aplikacji? Czy lepiej przelać pieniądze do innego normalnego banku i zamknąć konto ? Rozmawiałem z moimi znajomymi i rodziną żaden z nich nie ma ma takich zapytań ze strony banku ale też żaden z nich nie ma konta w ING.
10-06-2024 20:08
jeżeli nie chcesz podawać tej informacji albo nie zależy Ci na koncie w ING BŚ, to zmień bank ponieważ od czasu:
ING Bank Śląski informuje, że 31 sierpnia 2022 roku otrzymał decyzję Generalnego Inspektora Informacji Finansowej o nałożeniu kary w wysokości 21,7 mln zł za niedopełnienie obowiązków wynikających z Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (dalej Ustawa o pppift).
tamtejsi urzędnicy bankowi mają sobie za nic prawo oraz drobnych ciułaczy uważając, że nadgorliwością nadrobią straty wizerunkowe - a skoro tak, to...
10-06-2024 20:27
Jestem związany z tym bankiem od 2008r. ale w sumie nie zależy mi na tym koncie jak mają takie podejście nadgorliwe, jak sami nie byli uczciwi i zostali ukarani taką małą kwotą 21mln. Nie dość że zarabiali na moich pieniądzach, bo jednak jakieś oszczędności mam, to takie podejście jak do złodzieja i terrorysty. Nie wróżę im przyszłości z takim podejściem, ludzie będą rezygnować z ich usług nagminnie. I zastanawia mnie w czym tkwi problem, czy w kadrze kierowniczej która to wymyśla sobie cele po to żeby się wykazać ale nie myśląc o tym że bank traci na tym. W każdym bądź razie ja likwiduje konto i przelewam wszystko do innego banku, bo nie zamierzam się tłumaczyć.
10-06-2024 20:28
To jest jakaś kpina! zablokowali mi moje własne pieniądze, które do nich od pięciu lat mc w mc wpływają.
Do tego robia to wybiórczo, bo nie wszyscy tym kretyńskim zasadom podlegają i nie wszyscy dostaja wezwania do wypisywania jakiś oświadczeń.
Co to ma w ogóle znaczyć! Lepiej by się za prawdziwych złodziei zabrali, a nie męczą uczciwie pracujących ludzi. Do czego to podobne!
21-06-2024 00:15
21-06-2024 00:22
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |