04-12-2022 20:51
6 listopada z mojego posta moderator MonikaC bezpodstawnie i bezzasadnie usunęła link do zamieszczonej w nim opinii prawnej ze strony firmowanej m.in. przez prof. UAM adw. dr hab. Elżbietę Hryniewicz-Lach w sprawie blokady środków na rachunku bankowym... pomimo moich protestów link został przywrócony dopiero 28 listopada, zapewne po to, by już nikt o nim nie pamiętał i do treści pod nim zawartych nie powracał, bo jakie inne wytłumaczenie być może?
tak więc ku sprawiedliwości dziejowej oraz ku wiecznej rzeczy pamiątce i ze szczególnymi "pozdrowieniami" dla błyskotliwego moderatora link ponawiam, bo wiedzy nigdy za wiele:
13-12-2022 19:35
Uwag dziś po mimo wysłania wszelkich dokumentów jakie wymagał bank zostało zablokowane konto mojej żony. Jesteśmy bez dostępu do pieniędzy.
14-12-2022 11:24
zgodnie z art.133 prawa bankowego bezpieczeństwo Twoich środków a także prawidłowe stosowanie przepisów pozostaje w nadzorze Komisji Nadzoru Finansowego i w moim przekonaniu tam musisz zwrócić się z prośbą o interwencję, jeżeli - jak twierdzisz - przekazano bankowi wszystkie wymagane dokumenty ergo wszelka dalsza dyskusja z bankiem traci sens...
- elektroniczna skrzynka podawcza KNF -> https://www.knf.gov.pl/o_nas/Elektroniczna_Skrzynka_Podawcza
- infolinia KNF -> tel. +48 (22) 262-58-00 e-mail: knf@knf.gov.pl
- więcej o sposobach przyjmowania przez KNF informacji o nieprawidłowościach -> https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/sposob_przyjmowania_informacji_nieprawidlowosci
wysyłam Ci to także na PW, ponieważ tutaj niektóre linki mają tendencję do znikania...
14-12-2022 11:30
no proszę - napisałem posta i ten był znikł... co za dziwne zbiegi okoliczności mnie prześladują.... zatem powtarzam i ostrzegam, że będę tak czynił at mortem defecatem...
zgodnie z art.133 prawa bankowego bezpieczeństwo Twoich środków a także prawidłowe stosowanie przepisów pozostaje w nadzorze Komisji Nadzoru Finansowego i w moim przekonaniu tam musisz zwrócić się z prośbą o interwencję, jeżeli - jak twierdzisz - przekazano bankowi wszystkie wymagane dokumenty ergo wszelka dalsza dyskusja z bankiem traci sens...
- elektroniczna skrzynka podawcza KNF -> https://www.knf.gov.pl/o_nas/Elektroniczna_Skrzynka_Podawcza
- infolinia KNF -> tel. +48 (22) 262-58-00 e-mail: knf@knf.gov.pl
- więcej o sposobach przyjmowania przez KNF informacji o nieprawidłowościach -> https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/sposob_przyjmowania_informacji_nieprawidlowosci
15-12-2022 12:32
Jestem po rozmowie z Rzecznikiem Finansowym. W moim przypadku zajmie się sprawa po rozpatrzeniu reklamacji przez bank. Z tego co RZF mówi nie mają podstaw do blokowania konta. Dziś jeśli nie odblokują konta idę zamykać wszystkie konta które mam w ing do 12 lat. Prowadzę konta firmowe indywidualne. Nie odpuszczę tego jeśli będzie trzeba nagłośnie sprawę w TV.
15-12-2022 21:29
15-12-2022 21:43
15-12-2022 21:44
15-12-2022 21:49
16-12-2022 11:04
ta kara czy te kary to pokłosie afery z praniem brudnych pieniędzy w polskim ING przez rosyjskich i ukraińskich oligarchów /podejrzewam, że chodziło o możliwość obracania nielegalnymi środkami na rynkach zachodnich, kiedy przyjdzie im uciekać/...
efekt jest taki, że ING BŚ pragnie się teraz wykazać nadgorliwością i uderza w krajowych klientów - drobnych ciułaczy podczas gdy pranie brudnych pieniędzy dotyczy rekinów i to raczej spoza Polski... mam jedynie nadzieję, że wszyscy poszkodowani będą nagłaśniali swoje problemy oraz bombardowali nadzór bankowy...
dla zainteresowanych - szukajcie fraz związanych z nazwą holenderskiego miasta Nieuwegein, spółki w nim działającej Schildershoven Finance B.V. w zestawieniu z ING BŚ... linków nie wstawiam, żeby nie dawać pretekstu moderacji...
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |