02-05-2019 17:35
Dzień dobry,
Dzisiaj podczas rozmowy z call center towarzystwa ubezpieczeń chciałem opłacić składkę kartą za ubezpieczenie (podając dane karty). Niestety płatność nie przeszła autoryzacji (w aplikacji mobilnej dostałem informację, że przekroczyłem dzienny limit płatności kartą debetową). Czy limit na takie płatności to ten sam limit co na płatności internetowe?
Pozdrawiam,
Szymon
03-05-2019 18:10 | Edytowano: 03-05-2019 18:10
Dzienny limit płatności internetowych obejmuje wszystkie operacje, które robisz w swojej bankowości internetowej. Nie dotyczy to płatności kartą oraz przelewów własnych np. z konta oszczędnościowego. Dzienny limit dla płatności kartą możesz ustawić niezależnie od tego limitu. Aby sprawdzić lub zmienić limit dla swojej karty, wybierz po zalogowaniu kolejno: Moje finanse, karty i płatności telefonem, wybrana karta, limity transakcyjne. Limity dla płatności internetowych np. przelewów ustawisz w zakładce: Dane i ustawienia, Bezpieczeństwo, Dzienny limit płatności internetowych.
09-05-2019 23:53
Na dobrą sprawę w opisanej sytuacji powinien być brany pod uwagę limit TO (Telephone Order). W praktyce ubezpieczyciele korzystają z "bezpiecznego połączenia", gdzie transakcja leci tak jak płatności internetowe IO (Internet Order).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025