Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-...

 

W skrócie: można już u nas złożyć i odwołać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci zdalnie - w bankowości internetowej Moje ING. Dyspozycję można złożyć prawie dla wszystkich kont indywidualnych i lokat. Znajdziecie ją w zakładce Usługi> Sprawy dotyczące śmierci> Złóż dyspozycję na wypadek śmierci.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 11 z 15 (1 202 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci


@MateuszF:

Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-...

 


Dzięki. Widziałem.

Natomiast mam pytania:

1. Dlaczego nadal trzeba co chwilę składać dyspozycję po każdym nowym założonym rachunku, lokacie?  Ale chyba powinno być tak jak jest z tych bankach, które napisałem przykłady. Czyli że dyspozycja powinna dotyczyć zarówno tych kont, które zostały założone przed jej złożeniem, jak i po.

2. Jeśli się złoży w w bankowości internetowej Moje ING to jak wygląda procedura dalej? To jest w systemie? Na koncie? Wysyłacie to mailem?

3. Czy jest możliwość tego otrzymania fizycznie, aby mieć podkładkę lub też możliwość przekazania to osobie zainteresowanej (wpisanej w tą dyspozycję)? Wtedy to wysyłacie pocztą czy trzeba odebrać w oddziale?

4. Zawsze ta dyspozycja w bankowości internetowej ING jest za 0zł? Czy są wyjątki?

5. Napisałeś w bankowości internetowej ING. Ale również to widzę w aplikacji Moje ING Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 12 z 15 (1 170 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.

2 i 5. Złożone dyspozycje są widoczne w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Możesz je złożyć i odwołać tu i tu. Nasze funkcjonalności tu i tu są praktycznie takie same. Różnica jest chyba jedynie w bliku. Także pisząc w bankowości internetowej mamy również na myśli aplikację. Nie wysyłamy dyspozycji mejlem. Są widoczne w bankowości jak i w naszych systemach.

3. Dyspozycje składane w bankowości internetowej znajdziesz w zapisanych dokumentach. Klikasz w menu - ikona ludzika u góry> Moje dokumenty> Otwórz Moje Dokumenty> Dokumenty bankowe> Ogólne. Możesz taki plik pobrać i wydrukować. Możemy też wydać Ci opinię o koncie za 35 zł, w której opiszemy taką dyspozycję, ale po co 😊

4. Dyspozycje złożone w bankowości internetowej są za darmo. Te składane w placówkach są płatne - 15 zł jednorazowo i tutaj nic się nie zmieniło. Opłata jest za manualną obsługę dyspozycji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 13 z 15 (1 100 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

[ Edytowane ]

@MateuszF:

1. Ponieważ aktualnie tak to u nas wygląda. Nie mamy dyspozycji na przyszłe założone rachunki - dziękujemy za opinię.

 


To powinniście to przemyśleć. Jest to trochę bez sensu, aby co chwilę np od lokaty do lokaty składać dyspozycję. Wystarczy przecież tylko raz złożyć i nie mieć z tym problemu.

Dla ING to tez nie jest żaden problem. Wystarczy tylko zmienić formułkę dyspozycji i zmienić kilka zdań, aby to mogło działać tak długo aż do czasu zmiany zdania przez klienta (odwołanie) albo naprawdę gdy sytuacja się zmieni (modyfikacja).

Mniej problemu dla użytkownika Waszej bankowości, mniej problemów dla ING. Tym bardziej, że w bankowości ING można teraz to robić za 0zł, więc za każdą zmianę "już nie zarabiacie" Emotikon: Mrugający

 


@MateuszF:

2 i 5. Złożone dyspozycje są widoczne w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Możesz je złożyć i odwołać tu i tu. Nasze funkcjonalności tu i tu są praktycznie takie same. Różnica jest chyba jedynie w bliku. Także pisząc w bankowości internetowej mamy również na myśli aplikację. Nie wysyłamy dyspozycji mejlem. Są widoczne w bankowości jak i w naszych systemach.

3. Dyspozycje składane w bankowości internetowej znajdziesz w zapisanych dokumentach. Klikasz w menu - ikona ludzika u góry> Moje dokumenty> Otwórz Moje Dokumenty> Dokumenty bankowe> Ogólne. Możesz taki plik pobrać i wydrukować.


Dzięki za wyjaśnienie. Zgadza się. Wasza apka w stosunku do www praktycznie się nie różni. (poza BLIKiem)

 

Natomiast ostatnie pytanie dla wyjaśnienia.

Jeśli ktoś ma już dyspozycję na wypadek śmierci, którą dokonał w placówce ING kilka lat temu (zapłacił przy okazji) i posiada ją w wersji papierowej.

Gdy przez bankowość ING (przez apkę, www) chciałby ją zmodyfikować, to teraz?

a) Ta dyspozycja jest widoczna w dokumentach (ścieżkę podałeś)

b) Jeśli ma papierową wersję to musi ją najpierw anulować?

c) Jeśli ma wersję papierową, to wystarczy tylko modyfikacja dyspozycji?

 

A może prościej. Mając wersję papierową dyspozycji, co należy zrobić aby ją zaktualizować i miała ona moc sprawczą?

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
348
50
03-02-2016
Wiadomość 14 z 15 (1 061 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

Aby zaktualizować dyspozycję na wypadek śmierci - można to zrobić nadal w placówce bankowej lub w Moim ING składając nową dyspozycję. Wtedy zastąpi ona starą (papierową), jeśli na nowej będzie przynajmniej jeden rachunek ze starej dyspozycji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 15 z 15 (986 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Prowizja pośrednika hipotecznego

Tak, może. Natomiast oferta jest taka sama, bez względu na to jak klient składa wniosek (bank/pośrednik).
Prowizja bankowa dla pośrednika to nasz koszt, nie podnosi on kosztu kredytu Klienta.
Rezygnacj...

30-12-2024
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna. 

30-12-2024
OKO dziecka

Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy

...

29-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy