Odpowiedz

Dalej są problemy z bankiem

Jak to jest możliwe ze miałam dzisiaj zaksięgowany przelew który w tej chwili jest nie widoczny tak jak by zniknol w dziwnych okolicznościach nie rozumiem o co tu chodzi nie mam w tej chwili ani podglądu tej transakcji ani zadnych środków które o godzinie 17 jeszcze były ile można czekać na naprawienie tych wszystkich problemów nie pisałam się na takie coś zakładając u was konto ...
Odpowiedz
0 Lajków
karolcia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (2 503 wyświetleń)

Re.: Dalej są problemy z bankiem

Problemy z bankowością internetową nie miały wpływu na księgowanie przelewów i salda kont. Teraz nasze systemy już działają poprawnie. Jeżeli dane w historii konta nie zgadzają się u Ciebie, prosimy o kontakt z nami: 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
738
164
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 462 wyświetleń)

Re.: Dalej są problemy z bankiem

[ Edytowane ]
Potwierdzam nie miały wpływu.
Powtórzyły się powiadomienia push z weekendowych transakcji. Można o tym poczytać na m.in. cashless.pl
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (2 428 wyświetleń)
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (2 416 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

30-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy