Odpowiedz

Dalej są problemy z bankiem

Jak to jest możliwe ze miałam dzisiaj zaksięgowany przelew który w tej chwili jest nie widoczny tak jak by zniknol w dziwnych okolicznościach nie rozumiem o co tu chodzi nie mam w tej chwili ani podglądu tej transakcji ani zadnych środków które o godzinie 17 jeszcze były ile można czekać na naprawienie tych wszystkich problemów nie pisałam się na takie coś zakładając u was konto ...
Odpowiedz
0 Lajków
karolcia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (3 606 wyświetleń)

Re.: Dalej są problemy z bankiem

Problemy z bankowością internetową nie miały wpływu na księgowanie przelewów i salda kont. Teraz nasze systemy już działają poprawnie. Jeżeli dane w historii konta nie zgadzają się u Ciebie, prosimy o kontakt z nami: 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 565 wyświetleń)

Re.: Dalej są problemy z bankiem

[ Edytowane ]
Potwierdzam nie miały wpływu.
Powtórzyły się powiadomienia push z weekendowych transakcji. Można o tym poczytać na m.in. cashless.pl
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (3 531 wyświetleń)
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (3 519 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy