09-10-2017 22:11
10-10-2017 00:14
Problemy z bankowością internetową nie miały wpływu na księgowanie przelewów i salda kont. Teraz nasze systemy już działają poprawnie. Jeżeli dane w historii konta nie zgadzają się u Ciebie, prosimy o kontakt z nami: 32 357 00 69.
10-10-2017 05:31 | Edytowano: 10-10-2017 05:45
10-10-2017 05:46
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025