Odpowiedz

Dalej są problemy z bankiem

Jak to jest możliwe ze miałam dzisiaj zaksięgowany przelew który w tej chwili jest nie widoczny tak jak by zniknol w dziwnych okolicznościach nie rozumiem o co tu chodzi nie mam w tej chwili ani podglądu tej transakcji ani zadnych środków które o godzinie 17 jeszcze były ile można czekać na naprawienie tych wszystkich problemów nie pisałam się na takie coś zakładając u was konto ...
Odpowiedz
0 Lajków
karolcia12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (3 512 wyświetleń)

Re.: Dalej są problemy z bankiem

Problemy z bankowością internetową nie miały wpływu na księgowanie przelewów i salda kont. Teraz nasze systemy już działają poprawnie. Jeżeli dane w historii konta nie zgadzają się u Ciebie, prosimy o kontakt z nami: 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 471 wyświetleń)

Re.: Dalej są problemy z bankiem

[ Edytowane ]
Potwierdzam nie miały wpływu.
Powtórzyły się powiadomienia push z weekendowych transakcji. Można o tym poczytać na m.in. cashless.pl
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (3 437 wyświetleń)
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (3 425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy