07-03-2019 16:34
07-03-2019 19:02
Witaj, blokadę nakładamy, gdy jest próba płatności. Jeżeli sprzedawca nie dostał pieniędzy, to Polski Standard Płatności (odpowiedzialny za BLIKA) powinien do kilku dni wysłać nam rozliczenie i informację o nieudanej transakcji. Wtedy będziesz miała zwrot pieniędzy (ściągnięcie blokady). Jeżeli zauważysz, że opis blokada zniknie, a pieniądze nie wrócą (będą zaksięgowane w historii konta), to zgłoś u nas reklamację przez Moje ING (Wiadomości lub czat po zalogowaniu przez przeglądarkę), telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale.
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |