Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Limit zadłużenia - po jakim czasie od pozytywnej decyzji środki pojawią się na koncie?

Witam, w sobotę składałam w aplikacji mobilnej wniosek o ustanowienie limitu zadłużenia, otrzymałam informacje że decyzja pozytywna i środki pojawią się na koncie w najbliższym dniu roboczym - po jakim czasie mogę spodziewać się środków? Ani w aplikacji ani po zalogowaniu na stronie ing nie widzę żadnej zakładki ani informacji o tym że limit mam przyznany, jest jedynie opcja złożenia nowego wniosku. Po jakim czasie i w jakiej formie środki pojawią się na koncie? Czy będzie to w formie przelewu przychodzącego? 

Odpowiedz
0 Lajków
agnieszkaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 988 wyświetleń)

Re.: Limit zadłużenia - po jakim czasie od pozytywnej decyzji środki pojawią się na koncie?

[ Edytowane ]

Proszę, zaloguj się do Mojego ING i kliknij na swoje konto - pojawią się jego szczegóły.
Sprawdź, czy masz tam informację o kwocie udostępnionego limitu.
Jeżeli nie, skontaktuj się z nami:

  • przez Czat (jest on dostępny po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową),
  • telefonicznie 32 357 00 69/ 801 22 222.

Specjalista sprawdzi to dla Ciebie Emotikon: Szczęśliwy
Jeżeli zawarłaś umowę kredytową - będzie ona dostępna w sekcji: Usługi i narzędzia/Moje dokumenty/Dokumenty bankowe Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 979 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy