Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Limit zadłużenia - po jakim czasie od pozytywnej decyzji środki pojawią się na koncie?

Witam, w sobotę składałam w aplikacji mobilnej wniosek o ustanowienie limitu zadłużenia, otrzymałam informacje że decyzja pozytywna i środki pojawią się na koncie w najbliższym dniu roboczym - po jakim czasie mogę spodziewać się środków? Ani w aplikacji ani po zalogowaniu na stronie ing nie widzę żadnej zakładki ani informacji o tym że limit mam przyznany, jest jedynie opcja złożenia nowego wniosku. Po jakim czasie i w jakiej formie środki pojawią się na koncie? Czy będzie to w formie przelewu przychodzącego? 

Odpowiedz
0 Lajków
agnieszkaa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 727 wyświetleń)

Re.: Limit zadłużenia - po jakim czasie od pozytywnej decyzji środki pojawią się na koncie?

[ Edytowane ]

Proszę, zaloguj się do Mojego ING i kliknij na swoje konto - pojawią się jego szczegóły.
Sprawdź, czy masz tam informację o kwocie udostępnionego limitu.
Jeżeli nie, skontaktuj się z nami:

  • przez Czat (jest on dostępny po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową),
  • telefonicznie 32 357 00 69/ 801 22 222.

Specjalista sprawdzi to dla Ciebie Emotikon: Szczęśliwy
Jeżeli zawarłaś umowę kredytową - będzie ona dostępna w sekcji: Usługi i narzędzia/Moje dokumenty/Dokumenty bankowe Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 718 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy