11-03-2019 14:33
Witam, w sobotę składałam w aplikacji mobilnej wniosek o ustanowienie limitu zadłużenia, otrzymałam informacje że decyzja pozytywna i środki pojawią się na koncie w najbliższym dniu roboczym - po jakim czasie mogę spodziewać się środków? Ani w aplikacji ani po zalogowaniu na stronie ing nie widzę żadnej zakładki ani informacji o tym że limit mam przyznany, jest jedynie opcja złożenia nowego wniosku. Po jakim czasie i w jakiej formie środki pojawią się na koncie? Czy będzie to w formie przelewu przychodzącego?
11-03-2019 15:56 | Edytowano: 11-03-2019 15:57
Proszę, zaloguj się do Mojego ING i kliknij na swoje konto - pojawią się jego szczegóły.
Sprawdź, czy masz tam informację o kwocie udostępnionego limitu.
Jeżeli nie, skontaktuj się z nami:
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie ![]()
Jeżeli zawarłaś umowę kredytową - będzie ona dostępna w sekcji: Usługi i narzędzia/Moje dokumenty/Dokumenty bankowe ![]()
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.