27-11-2016 16:29
28-11-2016 16:31
Chciałabym pomóc i wyjaśnić sytuację, natomiast przez Społeczność nie mam dostępu do Twoich danych. Proszę o kontakt przez usługę Moje ING zakładka Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem. Sprawdzimy jakie zajęcie do nas wpłynęło. Być może komornik nie aktualizował u nas kwoty zajęcia. Ewentualnie sprawdzimy z czym była związana blokada.
Podstawa prawna zajęć:
28-11-2016 19:40
29-11-2016 21:27
Bank realizuje kwotę zajęcia wynikającą z wystawionego tytułu egzekucyjnego.
Za pośrednictwem forum możemy przekazać jedynie ogólne informacje. Nie możemy sprawdzić danych w systemie bankowym.
Proszę o kontakt przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy, jaka kwota zajęcia została nam przekazana przez organ egzekucyjny.
29-11-2016 21:36
30-11-2016 13:09 | Edytowano: 30-11-2016 13:09
Forum jest kanałem nieszyfrowanym bez możliwości weryfikacji danych. Stąd przekazujemy ogólne informacje.
Na wiadomości staramy się udzielać odpowiedzi na bieżąco. Można również skontaktować się z nami telefonicznie - 32 357 00 69 (pracujemy całodobowo).
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |