27-11-2016 16:29
28-11-2016 16:31
Chciałabym pomóc i wyjaśnić sytuację, natomiast przez Społeczność nie mam dostępu do Twoich danych. Proszę o kontakt przez usługę Moje ING zakładka Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem. Sprawdzimy jakie zajęcie do nas wpłynęło. Być może komornik nie aktualizował u nas kwoty zajęcia. Ewentualnie sprawdzimy z czym była związana blokada.
Podstawa prawna zajęć:
28-11-2016 19:40
29-11-2016 21:27
Bank realizuje kwotę zajęcia wynikającą z wystawionego tytułu egzekucyjnego.
Za pośrednictwem forum możemy przekazać jedynie ogólne informacje. Nie możemy sprawdzić danych w systemie bankowym.
Proszę o kontakt przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy, jaka kwota zajęcia została nam przekazana przez organ egzekucyjny.
29-11-2016 21:36
30-11-2016 13:09 | Edytowano: 30-11-2016 13:09
Forum jest kanałem nieszyfrowanym bez możliwości weryfikacji danych. Stąd przekazujemy ogólne informacje.
Na wiadomości staramy się udzielać odpowiedzi na bieżąco. Można również skontaktować się z nami telefonicznie - 32 357 00 69 (pracujemy całodobowo).
Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |