27-11-2016 16:29
28-11-2016 16:31
Chciałabym pomóc i wyjaśnić sytuację, natomiast przez Społeczność nie mam dostępu do Twoich danych. Proszę o kontakt przez usługę Moje ING zakładka Wiadomości, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem. Sprawdzimy jakie zajęcie do nas wpłynęło. Być może komornik nie aktualizował u nas kwoty zajęcia. Ewentualnie sprawdzimy z czym była związana blokada.
Podstawa prawna zajęć:
28-11-2016 19:40
29-11-2016 21:27
Bank realizuje kwotę zajęcia wynikającą z wystawionego tytułu egzekucyjnego.
Za pośrednictwem forum możemy przekazać jedynie ogólne informacje. Nie możemy sprawdzić danych w systemie bankowym.
Proszę o kontakt przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy, jaka kwota zajęcia została nam przekazana przez organ egzekucyjny.
29-11-2016 21:36
30-11-2016 13:09 | Edytowano: 30-11-2016 13:09
Forum jest kanałem nieszyfrowanym bez możliwości weryfikacji danych. Stąd przekazujemy ogólne informacje.
Na wiadomości staramy się udzielać odpowiedzi na bieżąco. Można również skontaktować się z nami telefonicznie - 32 357 00 69 (pracujemy całodobowo).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025