12-10-2018 21:54
Przepraszam, że tak długo czeka Pan na rozwiązanie swojej reklamacji. 30 dni to standardowy czas rozpatrzenia reklamacji. Niektóre sprawy wymagają dłuższej analizy oraz wyjaśnienia z inną firmą (jak w Pana sytuacji z Planet Cash). Przy rejestracji reklamacji nie możemy przewidzieć jak potoczy się dana sprawa, dlatego podajemy termin standardowy. Mamy opcję uznania warunkowego, które przyznajemy w zależności od sytuacji danego klienta. Nie wiem, dlaczego nie miał Pan wcześniej propozycji takiego uznania. Postaramy się, żeby w przyszłości taka sytuacja nie miała już miejsca.
Stopkę mamy dodaną automatycznie do każdej naszej odpowiedzi niezależnie od tematu wypowiedzi. Przeanalizujemy Pana uwagi związane z edycją lub usunięciem stopki.
13-10-2018 21:56
MonikaC pisze:
61
les programmes qui observent sur nos propres appareils sont réalisés plus tôt (jusqu'à 7 jours). cela est dû au fait que nous ne devrions pas toucher toutes les autres organisations. Dans cet exemple, nous souhaitons inviter les pièces Planet à transformer le mécanisme de charge défaillant. Dès que nous obtenons des remarques, nous sommes en mesure de répondre à votre demande. Le temps que nous vous avons imparti correspond au plus de temps pour examiner le grief.
23-10-2018 22:44
mate1992 pisze:
8079
lately i was met with an ugly scenario, in which the ATM of the plant coins enterprise (signed ING emblem) did no longer pay me my money, however they disappeared from the account. After contacting me at once at the ATM quantity, i was redirected to the ING helpline. The person I spoke to assured me that the problem could be resolved inside 7 days of filing. handiest that stopped me from notifying the police. unfortunately, I obtained a message on my account that the hassle could be resolved within the MONTH, now not per week as i used to be informed approximately it at first. After replying to this message, the contact with the financial institution stopped, which concerns me even more.
I additionally needed to make a monetary commitment on the way to go back home (the ATM was located six hundred KM from the region of house, and these price range were to make certain my go back domestic).
Did everyone have a comparable scenario? i am improving my money, will the financial institution think that if the transaction is listed as finished, then everything is ok? maybe a person also knows why i used to be cacked that the matter could be cleared up inside every week, not a month?
What am i able to do to be dealt with pretty
25-10-2018 07:19
JISSYTITO As I see you translated the first post of this conversation. Do you need any assistance in your personal case?
25-10-2018 09:12
25-10-2018 09:53
@mate1992 jakiej pomocy od nas oczekujesz?
25-10-2018 18:57
@KarolinaM Pyta Pani na prawdę? Jeżeli już się Pani udziela w temacie, to może należało by się zapoznać z jego treścią? Czy to zbyt wyszukany pomysł?
25-10-2018 18:59
Chodzi o odpowiedź na pytanie, dlaczego mimo zapewnień że moja reklamacja potrwa maksymalnie 30 dni, nadal nie została rozpatrzona?
25-10-2018 21:21 | Edytowano: 25-10-2018 21:29
Nie znam szczegółów Pana reklamacji, dlatego napisałam do Pana wiadomość prywatną.
Obowiązuje od 19 grudnia 2024 r.
§1 Wprowadzenie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |