Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.

Przepraszam, że tak długo czeka Pan na rozwiązanie swojej reklamacji. 30 dni to standardowy czas rozpatrzenia reklamacji. Niektóre sprawy wymagają dłuższej analizy oraz wyjaśnienia z inną firmą (jak w Pana sytuacji z Planet Cash). Przy rejestracji reklamacji nie możemy przewidzieć jak potoczy się dana sprawa, dlatego podajemy termin standardowy. Mamy opcję uznania warunkowego, które przyznajemy w zależności od sytuacji danego klienta. Nie wiem, dlaczego nie miał Pan wcześniej propozycji takiego uznania. Postaramy się, żeby w przyszłości taka sytuacja nie miała już miejsca.

Stopkę mamy dodaną automatycznie do każdej naszej odpowiedzi niezależnie od tematu wypowiedzi. Przeanalizujemy Pana uwagi związane z edycją lub usunięciem stopki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 11 z 19 (9 869 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.


MonikaC pisze:
61

les programmes qui observent sur nos propres appareils sont réalisés plus tôt (jusqu'à 7 jours). cela est dû au fait que nous ne devrions pas toucher toutes les autres organisations. Dans cet exemple, nous souhaitons inviter les pièces Planet à transformer le mécanisme de charge défaillant. Dès que nous obtenons des remarques, nous sommes en mesure de répondre à votre demande. Le temps que nous vous avons imparti correspond au plus de temps pour examiner le grief. 

Odpowiedz
0 Lajków
katy_BIMALOY12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-10-2018
Wiadomość 12 z 19 (9 813 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.


mate1992 pisze:
8079

lately i was met with an ugly scenario, in which the ATM of the plant coins enterprise (signed ING emblem) did no longer pay me my money, however they disappeared from the account. After contacting me at once at the ATM quantity, i was redirected to the ING helpline. The person I spoke to assured me that the problem could be resolved inside 7 days of filing. handiest that stopped me from notifying the police. unfortunately, I obtained a message on my account that the hassle could be resolved within the MONTH, now not per week as i used to be informed approximately it at first. After replying to this message, the contact with the financial institution stopped, which concerns me even more.

I additionally needed to make a monetary commitment on the way to go back home (the ATM was located six hundred KM from the region of house, and these price range were to make certain my go back domestic).

Did everyone have a comparable scenario? i am improving my money, will the financial institution think that if the transaction is listed as finished, then everything is ok? maybe a person also knows why i used to be cacked that the matter could be cleared up inside every week, not a month?

What am i able to do to be dealt with pretty

Odpowiedz
0 Lajków
JISSYTITO
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
23-10-2018
Wiadomość 13 z 19 (9 684 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.

JISSYTITO As I see you translated the first post of this conversation. Do you need any assistance in your personal case?

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 14 z 19 (9 599 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.

I need assistance
Odpowiedz
0 Lajków
mate1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
02-08-2018
Wiadomość 15 z 19 (9 584 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.

@mate1992 jakiej pomocy od nas oczekujesz?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 16 z 19 (9 571 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.

@KarolinaM Pyta Pani na prawdę? Jeżeli już się Pani udziela w temacie, to może należało by się zapoznać z jego treścią? Czy to zbyt wyszukany pomysł?

Odpowiedz
0 Lajków
mate1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
02-08-2018
Wiadomość 17 z 19 (9 530 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.

Chodzi o odpowiedź na pytanie, dlaczego mimo zapewnień że moja reklamacja potrwa maksymalnie 30 dni, nadal nie została rozpatrzona? 

Odpowiedz
0 Lajków
mate1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
02-08-2018
Wiadomość 18 z 19 (9 528 wyświetleń)

Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.

[ Edytowane ]

Nie znam szczegółów Pana reklamacji, dlatego napisałam do Pana wiadomość prywatną.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 19 z 19 (9 491 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy