Re: Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.
Pozwoli Pan, że wejdę w dialog.
Cytuję:
"@mate1992 Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie i w ten sposób staramy się rozwiązać każdą reklamację"
Chyba zrobiłem wam jakąś krzywdę, skoro wasze indywidualne podejście do mojej sprawy jest totalnie obojętne, wykazujecie zerową inicjatywę, a oficjalna konwersacja z Wami (po zalogowaniu do bankowości inte
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.
Dziś mija wyznaczony przez BANK termin. Po wykonaniu 10 połączeń, przy których byłem proszony kilkukrotnie o czekanie 20 minut na linii, bo nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć dlaczego nic nie wiadomo. Po mojej determinacji w wykonywaniu połączeń otrzymałem wiadomość że jeszcze nic nie wiadomo, a bank skontaktuje się z operatorem bankomatu (Planet Cash sygnowany logiem ING). W takim razie ja się
Bankomat nie wypłacił pieniędzy - bank przestał odpowiadać.
Witam.
Ostatnio spotkała mnie niemiła sytuacja, gdzie bankomat firmy plant cash (sygnowany logiem ING) nie wypłacił mi moich pieniążków, jednak zniknęły one z konta. Po niezwłocznym kontakcie pod numerem z bankomatu zostałem przekierowany na infolinię ING. Osoba z którą rozmawiałem zapewniła mnie, że sprawa zostanie rozwiązana w przeciągu 7 dni od zgłoszenia. Tylko to powstrzymało mnie przed zawiad