19-02-2021 14:53
20-02-2021 15:39
Przykro mi, że tak szybko chcesz zakończyć z nami współpracę
Jeśli masz na myśli konto osobiste możesz je zamknąć na trzy sposoby:
* w bankowości internetowej, jak ją uaktywnisz,
* w naszym oddziale,
* korespondencyjnie, wysyłając wypowiedzenie na adres centrali.
Zachęcam Cię do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta, może okazać się przydatne
21-02-2021 16:43
Potrzebne będzie więcej informacji.
1. W jaki sposób odbył się Twój kontakt z bankiem?
- założyłaś konto w aplikacji mobilnej
- "złapał" Cię pracownik ING przy wysepce lub oddziale.
2. Czy podczas otrzymania oferty podpisywana była umowa papierowa czy elektroniczna?
3. Czy zamawiałaś kartę do rachunku.
4. Jaki rodzaj rachunku wybrałaś?
- Direct
- Mobi
- Konfort
Sytuacja może wyglądać tak że podpisałaś już umowę. Karta płatnicza jest już wysłana, ale nie aktywowałaś dostępu do bankowości elektronicznej. Nie jest, to jednak równoznaczne z podpisaniem umowy i obowiązku. Ponieważ umowa może być zawarta konto aktywne, natomiast nie koniecznie musisz mieć aktywny dostęp do bankowości eletrkenciznej.
Jeżeli umowa została przez Ciebie podpisana, to niestety aby konto zostało zamknięte, konieczne będzie udanie się do placówki, oddziału banku.
21-02-2021 17:59
raczej nie wystarczy zamknąć konto.i to wszystko.
21-02-2021 18:00
21-02-2021 18:01
21-02-2021 18:10
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |