Odpowiedz

Aktywacja konta

Witam,
Dałam się namówić na założenie konta, jednak po namyśle stwierdziłam, że go nie chcę. Konto nie zostało jeszcze aktywowane. Czy wystarczy, że go nie aktywuję i czy nie poniosę z tego tytułu żadnych konsekwencji?
Pozdrawiam, Zuzanna
zuza1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
19-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (6 874 wyświetleń)

Re: Aktywacja konta

Przykro mi, że tak szybko chcesz zakończyć z nami współpracę Emotikon: Smutny 
Jeśli masz na myśli konto osobiste możesz je zamknąć na trzy sposoby:
* w bankowości internetowej, jak ją uaktywnisz,
* w naszym oddziale,
* korespondencyjnie, wysyłając wypowiedzenie na  adres centrali. 

Zachęcam Cię do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta, może okazać się przydatne Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (6 835 wyświetleń)

Re.: Aktywacja konta

Potrzebne będzie więcej informacji.

 

1. W jaki sposób odbył się Twój kontakt z bankiem?

 - założyłaś konto w aplikacji mobilnej

- "złapał" Cię pracownik ING przy wysepce lub oddziale.

 

2. Czy podczas otrzymania oferty podpisywana była umowa papierowa czy elektroniczna?

3. Czy zamawiałaś kartę do rachunku.

4. Jaki rodzaj rachunku wybrałaś?

 - Direct 

-  Mobi

-  Konfort 

 

Sytuacja może wyglądać tak że podpisałaś już umowę. Karta płatnicza jest już wysłana, ale nie aktywowałaś dostępu do bankowości elektronicznej. Nie jest, to jednak równoznaczne z podpisaniem umowy i obowiązku.  Ponieważ umowa może być zawarta konto aktywne, natomiast nie koniecznie musisz mieć aktywny dostęp do bankowości eletrkenciznej. 

 

Jeżeli umowa została przez Ciebie podpisana, to niestety aby konto zostało zamknięte, konieczne będzie udanie się do placówki, oddziału banku. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 7 (6 788 wyświetleń)

Re.: Aktywacja konta

raczej nie wystarczy zamknąć konto.i to wszystko.

Odpowiedz
0 Lajków
marpis4234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-10-2017
Wiadomość 4 z 7 (6 778 wyświetleń)

Re.: Aktywacja konta

raczej nie wystarczy zamknąć konto w aplikacji moje ing.
Odpowiedz
0 Lajków
marpis4234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-10-2017
Wiadomość 5 z 7 (6 777 wyświetleń)

Re.: Aktywacja konta

 
Odpowiedz
0 Lajków
marpis4234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-10-2017
Wiadomość 6 z 7 (6 776 wyświetleń)

Re.: Aktywacja konta

Klient prawdopodobnie nie ma aktywnej bankowości elektronicznej co można wywnioskować z zaznaczonego tekstu w którym oświadcza że konto nie jest jeszcze aktywne. Pozostaje więc droga listowną bądź wizyta w oddziale.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 7 (6 774 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Dzień dobry jestem Państwa kiltem i powie ze jednak to prawda że ING nie sucha od ługiego czasu nie słucha klientów a powinien trochę posłuchać jak niechce stracić jeszcze klientów tych co ma i tak sa...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 

08-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.

08-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy