22-11-2022 12:55
Witam.
Proszę o pomoc. Mam zamknięta KK z dniem 02.11.2022, widzę w aplikacji Moje ING ją jako zamkniętą, wyszarzałe pole. Okazało się, że wczoraj 21.11.2022 sklep internetowy dokonał zwrotu na ponad 1tyś zł. za zakup tą kartą i środków nie ma, nie zostały one przyjęte przez bank z względu na zamkniętą kartę kredytową i jej numer rachunku. Ponoć bank ING odrzucił transakcję przychodzącego przelewu na kartę - zwrotu. Sklep internetowy daje tylko możliwość zwrotu na pierwotną formę płatności, czyli właśnie na zamkniętą KK. W jaki sposób bank ING jest w stanie mi pomóc z odzyskaniem tej kwoty i ewentualnym przeksięgowaniem tego na indywidualne konto bankowe w ING?
23-11-2022 13:05
Niestety na zamkniętym rachunku nie możemy zaksięgować przelewu ani przekierować go na inne konto. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą, aby wyjaśnić sytuację i podać inny numer konta do zwrotu.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |