28-07-2018 13:39
Mam tylko przy sobie kartę bankomatową Direct, konto walutowe nie jest podłączone do tej karty, na koncie Direct jest saldo ujemne a na walutowym jest 60 euro. Pani z czatu zapewniała że pieniądze będę mógł wypłacić nawet jak nie jest podlaczone z walutowym. Co mam w takiej sytuacji zrobić jeżeli mój numer telefonu przypisany do konta nie działa za granicą....
29-07-2018 13:04
Jeśli na koncie Direct nie masz dostępnych środków, nie będziesz mógł wykonać transakcji. Faktycznie jest tak, że aby płacić kartą za granicą, nie musi ona być połączona z kontem walutowy - wtedy jednak transakcja pobierana jest z konta w PLN. Jeśli połączysz konto walutowe z kartą VISA Zbliżeniową i będziesz płacić np. w EUR, unikniesz przewalutowania oraz prowizji (3% kwoty transakcji) za płatność w innej walucie.
Proszę napisz czy numer telefonu nie jest aktywny, zmienił się czy "chwilowo" nie działa?
29-07-2018 14:02
Mam abonament taki z playa, że nie jest aktywny za granicą. Nie przychodzą kody autoryzacyjnę ani nic, poprostu jakby karty sim nie było. A nie mogę sobie pozwolić na czekanie 15 dni roboczych na kod aktywacyjny z zmiana numeru telefonu
30-07-2018 14:25
Rozumiem Cię, ale w tej sytuacji mogę zaproponować Ci tylko kontakt z operatorem telefonu komórkowego w celu aktywacji roamingu. Jak się uda to dostaniesz od nas wiadomość z kodem. Dzięki temu podłączysz konto walutowe do karty Visy. Druga opcja to właśnie zamówienie koperty z jednorazowym kodem do ponownej aktywacji. Czas oczekiwania na kopertę to ok. 14 dni kalendarzowych. Kopertę możemy wysłać za granicę, ale wcześniej musisz podać nam taki adres do korespondencji (zmianę zrobimy na infolinii pod numerem 32 357 00 69).
03-08-2018 16:06
Jeżeli na koncie w pln mam minus, a na koncie walutowym mam pięniądze to czy będę mógł wypłacić normalnie gdy podłącze kartę z minusem do walutowej?
04-08-2018 16:40
Jeżeli transakcja, którą będziesz wykonywał będzie w tej samej walucie co posiadane przez Ciebie konto to będzie to możliwe. W sytuacji w której waluta wypłaty będzie inna niż waluta Twojego konta pieniądze spróbujemy pobrać z konta w PLN na którym nie masz środków, a tym samym odrzucimy transakcję. Pamiętaj jednak, że zgodnie z zawartą z nami umową nie powinieneś przekraczać salda dostępnego na swoim koncie i powinieneś taką zaległość jak najszybciej spłacić.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024