Odpowiedz

wymiana karty

Witam.Mam pytanie na temat wymiany karty do rachunku na nową.Jesli chce to zrobić on line czy musze najpierw zastrzec dotychczasową kartę bo wyświetla mi komunikat ze posiadam maxymalna ilość kart do danego rachunku.

tasior81
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
31-05-2016
Wiadomość 1 z 3 (7 235 wyświetleń)

Re.: wymiana karty

Tak
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 2 z 3 (7 208 wyświetleń)

Re.: wymiana karty

Możesz również zareklamować kartę telefonicznie: 32 357 00 12. Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od jej zamówienia.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (7 159 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Może to Wam coś pomoże: https://support.apple.com/pl-pl/108763 Emotikon: Szczęśliwy powodzenia i cierpliwości życzę Emotikon: Szczęśliwy

28-02-2025
Re.: Przelewy na telefon. Blik

Problem dalej wystepuje. Sytuacja była zgałaszana przez infolinie. Dziś dostałem odpowiedź jakie czynności mam zrobić w telefonie. Niestety nie rozwiązało to problemu.

28-02-2025
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam ponad 250 aplikacji na telefonie, sprawdziłem te najważniejsze, w tym wszystkie z sektora finansowego, wszystkie działają tak jak działały, wyjątkiem jest aplikacja „moje ING”. Nie do obrony, klie...

28-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy