31-05-2016 19:00
Witam.Mam pytanie na temat wymiany karty do rachunku na nową.Jesli chce to zrobić on line czy musze najpierw zastrzec dotychczasową kartę bo wyświetla mi komunikat ze posiadam maxymalna ilość kart do danego rachunku.
01-06-2016 09:17
03-06-2016 18:09
Możesz również zareklamować kartę telefonicznie: 32 357 00 12. Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od jej zamówienia.
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 |