31-05-2016 19:00
Witam.Mam pytanie na temat wymiany karty do rachunku na nową.Jesli chce to zrobić on line czy musze najpierw zastrzec dotychczasową kartę bo wyświetla mi komunikat ze posiadam maxymalna ilość kart do danego rachunku.
01-06-2016 09:17
03-06-2016 18:09
Możesz również zareklamować kartę telefonicznie: 32 357 00 12. Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od jej zamówienia.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |