Odpowiedz

wymiana karty

Witam.Mam pytanie na temat wymiany karty do rachunku na nową.Jesli chce to zrobić on line czy musze najpierw zastrzec dotychczasową kartę bo wyświetla mi komunikat ze posiadam maxymalna ilość kart do danego rachunku.

tasior81
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
31-05-2016
Wiadomość 1 z 3 (7 883 wyświetleń)

Re.: wymiana karty

Tak
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 2 z 3 (7 856 wyświetleń)

Re.: wymiana karty

Możesz również zareklamować kartę telefonicznie: 32 357 00 12. Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od jej zamówienia.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (7 807 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy