Odpowiedz

wymiana karty

Witam.Mam pytanie na temat wymiany karty do rachunku na nową.Jesli chce to zrobić on line czy musze najpierw zastrzec dotychczasową kartę bo wyświetla mi komunikat ze posiadam maxymalna ilość kart do danego rachunku.

tasior81
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
31-05-2016
Wiadomość 1 z 3 (6 344 wyświetleń)

Re.: wymiana karty

Tak
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 2 z 3 (6 317 wyświetleń)

Re.: wymiana karty

Możesz również zareklamować kartę telefonicznie: 32 357 00 12. Kartę otrzymasz do 8 dni roboczych od jej zamówienia.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (6 269 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy