13-02-2017 21:12
14-02-2017 21:20
Wskazany termin realizacji reklamacji wynika z przepisów reklamacyjnych. Realizacja reklamacji to 30 dni, w szczególnie uzasadnionych przypadkach może być przedłużony do 60 dni. W trakcie przyjęcia dyspozycj reklamacji wskazujemy zatem termin maksymalny, wynikający z przepisów prawa. Realizujemy je bez zbędnej zwłoki, po otrzymaniu informacji zwrotnej od operatorów urzadzeń podajemy decyzję rozpatrzenia reklamacji.
15-02-2017 18:52
17-02-2017 19:11
17-02-2017 20:59
Rozumiemy, że taka sytuacja może powodować niedogodności. Jednak przez nasze forum nie możemy sprawdzić szczegółów Twojej sprawy. Prosimy napisz do nas przez bankowość internetową (Wiadomości).
17-02-2017 21:54
12-03-2017 18:00
Wstyd i żenada. Minął miesiąc. Czekam na moje pieniądzę ponad miesiąc. Mam nadzieję, że jutro wraz z odpowiedzią na reklamację ING od razu przeleje pieniądze a nie dostanę tylko komunikatu o rozpatrzeniu reklamacji. Żałosne że przez tyle czasu celowo wstrzymywane sa moje środki. Dział reklamacji w ING nie istnieje. Można dzwonić, składać kolejne prośby o przyspieszenie a odzewu ze strony nie ma żadnego.
Żadnego telefonu, żadego powiadomienia na ING on-line.
Euronet twierdzi, że bankomaty sa rozliczane co 7 dni czyli od ponad 3 tygodni moje pieniądze są przywłaszczone bądź przez Euronet bądź przez ING.
Przez miesiąc runęła cała moja dotyczhasowa dobra opinia o ING.
Po prostu żałosne - na etapie pozyskiwania Klienta wygląda wszystko pięknie. Kiedy przychodzi do reklamacji bank ma podejście w stylu "czekaj Frajerze".
13-03-2017 20:06
Przykro mi, że musisz tak długo czekać na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Czy otrzymałeś już odpowiedź?
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |