31-12-2017 00:12
Dzień dobry,
mój problem polega na tym, że nie mogę używać mojej karty zbliżeniowej za granicą.
Myślałem na początku, że muszę mieć konto walutowe połączone z tą kartę, ale gdy to zrobiłem okazało się, że wciąż nie mogę korzystać z mojej karty. Zawsze dostaję informację zwrotną - brak środków na koncie.
Zmieniłem już limity transakcyjne (miałem ustawione na 0), a mimo tego dalej nie mogę robić zakupów z kartą :c
01-01-2018 06:33
Jeżeli masz ustawione właściwe limity na płatności za granicą i masz pieniądze na koncie, to musielibyśmy zobaczyć kartę i odrzucone transakcje. Proszę, zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoją sytuację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |