31-12-2017 00:12
Dzień dobry,
mój problem polega na tym, że nie mogę używać mojej karty zbliżeniowej za granicą.
Myślałem na początku, że muszę mieć konto walutowe połączone z tą kartę, ale gdy to zrobiłem okazało się, że wciąż nie mogę korzystać z mojej karty. Zawsze dostaję informację zwrotną - brak środków na koncie.
Zmieniłem już limity transakcyjne (miałem ustawione na 0), a mimo tego dalej nie mogę robić zakupów z kartą :c
01-01-2018 06:33
Jeżeli masz ustawione właściwe limity na płatności za granicą i masz pieniądze na koncie, to musielibyśmy zobaczyć kartę i odrzucone transakcje. Proszę, zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoją sytuację.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |