31-12-2017 00:12
Dzień dobry,
mój problem polega na tym, że nie mogę używać mojej karty zbliżeniowej za granicą.
Myślałem na początku, że muszę mieć konto walutowe połączone z tą kartę, ale gdy to zrobiłem okazało się, że wciąż nie mogę korzystać z mojej karty. Zawsze dostaję informację zwrotną - brak środków na koncie.
Zmieniłem już limity transakcyjne (miałem ustawione na 0), a mimo tego dalej nie mogę robić zakupów z kartą :c
01-01-2018 06:33
Jeżeli masz ustawione właściwe limity na płatności za granicą i masz pieniądze na koncie, to musielibyśmy zobaczyć kartę i odrzucone transakcje. Proszę, zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoją sytuację.
Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 |